Her er alle vores redaktioner

Så mange bruger os på forskellige platforme

Sådan fordeler læserne sig på vores dagblade

Sådan fordeler brugerne sig på digitale platforme

Så mange læser ugeaviserne

Sådan ser brugernes alder ud



Arkivfoto: Michael Nørgaard

Sådan bliver vi brugt hen over dagen

Vores brugere foretrækker mobilen

Sådan bliver vi lyttet på radio

Sådan bliver vi lyttet på vores dagblade

Oplæste nyheder

700 oplæste artikler hver dag. 10 timers lyttetid hver dag. 

Oplæste nyhedspakker

På dit lokale nyhedssite kan du finde samlinger af oplæste artikler, som du kan lytte til, når du er på farten. Nyhedspakkerne opdateres en gang i døgnet.

Podcasts fra Avisen Danmark

Vi har cirka 1000 daglige lyttere på vores podcast. Samlet lyttetid hver dag: 350 timer.

Lokale podcasts

Vi producerer også en række lokale podcasts om alt fra speedway og fodbold til kultur og teknologi.

De største nyhedsdage i 2020

2020 var et helt særligt år med et stort medieforbrug. Året var ikke mindst præget af corona. Se hvilke dage vi havde flest brugere på vores forskellige nyhedssites og se hvilke historier, der i særlig tiltrak sig opmærksomhed:

Horsens Folkeblad

21. januar

Dagbladet Holstebro-Struer

10. marts

JydskeVestkysten

12. marts

Viborg Stifts Folkeblad

17. marts

Fyns Amts Avis

20. marts

Fyens Stiftstidende

20. april

Dagbladet Ringkøbing-Skjern

10. maj

Vejle Amts Folkeblad

25. juni

Helsingør Dagblad

29. juli

Lemvig Folkeblad

3. august

Fredericia Dagblad

16. august

Århus Stiftstidende

30. september

Randers Amtsavis

12. oktober

Ugeavisen.dk

31. oktober

Avisen Danmark

25. december
Jysk Fynske Medier (JFM) er Danmarks næststørste private mediekoncern og dækker hele landet med over 2.549.000 forskellige personer, der besøger vores medier og kommercielle sites hver uge. En samlet omsætning tæt på 2 mia. kr. Koncernen udgiver i alt 15 dagblade med 611.000 læsere hver uge og 63 ugeaviser med 929.000 læsere fra Limfjorden til grænsen og på Fyn og Sjælland. Dagbladet Avisen Danmark er med 486.000 læsere hver uge et af landets mest læste dagblade. Dertil nationale, regionale og lokale nyhedssites med 1.125.000 ugentlige brugere. Den nationale Radio4 - med JFM som hovedejer - når godt 300.000 ugentlige lyttere foruden et langt højere antal ugentligt downloadede podcasts. Foruden Radio4 har koncernen fire kommercielle radiostationer med 698.000 ugentlige lyttere. Dertil drives digitale aktiviteter som Gul&Gratis, deal.dk og SPOTdeal. Ejer derudover trykkerier, distributionsselskaber, kommunikationsbureauet STEP m.m.